BNS Crisp meldt: “We hebben gouden, zilveren en bronzen partnerschappen. Stuk voor stuk klinkende namen en prachtige bedrijven uit de interieurbranche, waar BNS Crisp leden mooie samenwerkingen mee kunnen opbouwen. Het bestand van partnerbedrijven is zeer divers en wordt alleen maar groter. Alle interieur invalshoeken zijn ondertussen wel vertegenwoordigd, maar BNS Crisp is altijd op zoek naar uitbreiding. Een brug slaan tussen interessante aanbieders in de markt en actieve interieurprofessionals is waar wij ons in onderscheiden.”

“De volgende gouden partners hebben wij in 2023 al mogen verwelkomen. Werk aan de Muur (voor op maat gemaakte kunstwerken), Wehlton (experts in maatwerk van houten raambekleding), Mastello (leverancier van badkamers in alle stijlen) en Cotap (een full-service vloerengroothandel voor tapijt, parket-, laminaat- en vinylvloeren). Maar ook zilveren en bronzen partnerschappen met gerenommeerde bedrijven zijn het vermelden waard. Bijvoorbeeld Richmond Interiors (sterk in een zelf ontworpen en geproduceerde meubelcollectie), Stairz (de nummer één traprenovatie specialist), Four Dukes (een toonaangevende B2B-distributeur van hoogwaardige bouw- en ontwerpproducten) en Berry Alloc (leverancier van laminaat-, vinyl- en parketvloeren van topkwaliteit). Tot slot Maison et Moi, een Decorette conceptstore en Geberit als Europees marktleider van sanitaire producten. Gevarieerder kan het niet, alle interieur disciplines zijn vertegenwoordigd.”

Inmiddels heeft BNS Crisp meer dan 80 merkpartners. Het netwerk van zo’n 350 interieur-professionals, gevestigd in alle regio’s van het land, is gemotiveerd om samenwerkingen aan te gaan met deze bedrijven. Zowel BNS Crisp als de partnerbedrijven organiseren regelmatig bijeenkomsten of bedrijfsbezoeken om de contacten te leggen en kennis te delen over producten, materialen en toepassingen. De foto is van Lars Lensink, gemaakt tijdens de afgelopen interieurprofessionaldag in De Woonindustrie.