‘Wie jarig is trakteert’

Wat ooit begon als een schildersbedrijf, groeide via een winkel in woninginrichting uit tot het snelgroeiende e-commerce bedrijf met 100% focus op verf en aanverwante artikelen: Onlineverf.nl. Met een modern magazijn in Hengelo GLD en 18 servicepunten verspreid over het hele land worden klanten al 10 jaar lang positief verrast met naar eigen zeggen ‘de beste service en de beste klant-ervaring en dat alles met een glimlach’. En wie jarig is trakteert, dus vindt de klant allerlei leuke acties op de site.

”Onze ambitie is simpel: wij willen de beste online verfleverancier zijn in Nederland en België. Dat doen we door iedere dag de verwachting van onze klant te overtreffen’’, zegt Jan-Willem Harmsen, directeur Onlineverf Franchise B.V. ‘’Iedere maand overtreffen wij onze doelstellingen en groeien wij steeds harder in een traditionele markt. Onze focus ligt op service en klanttevredenheid en dat is bewezen effectief. De markt waarin wij opereren is groot en blijft groeien en wij groeien mee!’’

‘’De grenzen tussen offline en online vervagen. Klanten willen de keuze hebben. Daar spelen wij op in door onze klanten zowel fysiek in onze servicepunten als digitaal door onze webshop te bereiken”, vervolgt Harmsen. ”Wij bieden de beste verf en verfbenodigdheden en staan voor de klanten klaar met advies en tips. Zo wordt schilderen wel heel makkelijk.’’

Over het concept Onlineverf.nl
Onlineverf.nl is dé webshop op het gebied van schilderen en is één van de grootste online verfwinkels van Nederland. Wat Onlineverf.nl uniek maakt is dat zij naast online ook diverse servicepunten hebben, verdeelt over heel Nederland. Zowel de webshop Onlineverf.nl als alle servicepunten worden ondersteund door fabrikanten als Akzo Nobel, PPG en Wijzonol.