Uitgeverij Business Content Media is met een aantal van haar merken (Vakblad Interior Business Magazine, Vakblad PI., Vloeren Business Magazine-Parketblad en Vakblad Mobilia) present op de interieur vakbeurs Incoda, die zondag van start gaat en wordt gehouden van 21 t/m 23 september. Business Content Media is met marktleidende vaktitels mediapartner van het evenement en publiceerde recentelijk dikke beursedities van Vloeren Business Magazine-Parketblad en Vakblad Mobilia. Kom kennis maken met het team op stand G101 of loop one mensen tegen het lijf op de beursvloer waar onze redactie druk aan het werk is. Bij de ingang van de vakbeurs worden de magazines tevens uitgedeeld door mensen van de beursorganisatie. De vakbladen zijn voorzien van deelnemerslijst en plattegrond.
Het gericht blijven bedienen van verschillende bezoekersgroepen
Mascha de Bruijn (Head of Cluster Retail & Interior van InCoDa) en Gerard van Muijden (Community Builder en Marketeer InCoDa) van beursorganisator Easyfairs winden er geen doekjes om: de editie van INCODA 2024 trok minder bezoekers dan de editie van 2023 en weerspiegelt daarmee de tendens in de gehele interieurmarkt: stilstand of een lichte terugval in de vraag naar nieuwe producten. Evengoed ziet het duo de komende editie van InCoDa in Gorinchem (21, 22 en 23 september) met veel vertrouwen tegemoet. Mascha: “We verwachten deze keer weer meer bezoekers door het verbreden van het aanbod, het bieden van nog meer inspiratie aan bezoekers en het nog meer bij elkaar brengen van bezoekers en exposanten binnen verschillende settings.”
INCODA is het karakter van een beurs voor raambekleding en vloeren voor de vakhandel al jaren geleden ontgroeid, zowel in de diversiteit aan exposanten als in de achtergrond van de bezoekers. Het idee van alleen maar stands naast elkaar neerzetten en de ingang openen past helemaal niet meer bij deze tijd, zo weet men in Gorinchem. Mascha: “We willen als vakevent ondernemers, de professionals in de interieurbranche ondersteunen, motiveren en inspireren. Dat is ons doel. INCODA bedient als platform inmiddels verschillende bezoekersgroepen: retailers, stylisten, projectinrichters, interieurarchitecten en designers. Echt iedereen die op een zakelijk niveau deel uitmaakt van de interieurbranche.”
Meer info en tickets: https://www.interieurcollectiedagen.nl/